Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 21:14:51 MET

Wojciech Puchar wrote:
> Tak samo jak TVN, i wielu podobnych. formalnie nie, w praktyce tak.

Nie jestem pewien, czy to jeszcze można leczyć. :-P

Żaden organ władzy państwowej nie maczał rąk w tej akcji. Gorzej,
niektóre miały wątpliwości, ale po MERYTORYCZNEJ dyskusji uległy rozwianiu.

WIększym i RZECZYWISTYM problemem sąpropoozycje zmiany PT przez
ministerstwo finansów i ABW. Ale, jak rozumiem, nikogo to nie obchodzi.