Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:24:39 MET

> A czy ja napisałem, że neostrada jest punkt-punkt (notabene poniekąd
> jest DSL takim właśnie połączeniem, ale mniejsza o to). Ja tylko chce

szkoda czasu na dyskusje z palantem - fanatykiem.

> sobie zestawić połączenie ze swojego komputeraz do komputeraz B na
> porcie 25. Ja nie mam ochoty puszczać na porcie 25 komunikacje MUA <->
> MTU co cały czas sugerujesz.

To co Pan przesyła pakietami IP, a w szczególności typu typu TCP i o numerze
port 25 to nie jest w ogóle moja sprawa ani TP ani kogokolwiek poza
Panem a właścicielem drugiego komputera.

Dyskusja o tym w ogóle nie jest na temat.

TPSA ma podejście jak w obozach koncentracyjnych, za winę jednego
odpowiadali wszyscy - odpowiedzialność zbiorowa.

Odpowiedzialność zbiorowa dziś nawet zakazana prawnie jakąś tam konwencją.

A TP dokładnie to robi - karze wszystkich klientów winą wybranych, a
wybranych nie karze odłączając ich od sieci.