Re: wykluczenie cyfrowe w Polsce

Autor: Cezar <cezar91_at_BEZtlen.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 21:54:34 MET

"cp" <cp@_pl._pl> wrote in message
news:foqah55fia49af88gtc3m9mgkel9c1sion@4ax.com...
> On Tue, 01 Dec 2009 20:06:59 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
> <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:
>
> N.B. piszac na polipie o "ciemonocie" w kontekscie wykluczenia
> cyfrowego raczej probowalem wywolac dyskusje na temat "obslugi"
> "ludnosci/firm" przez operatorow IT.
>
> To, ze fale radiowe docieraja (w/g infolini Orange) tylko do trzeciego
> pietra jest belkotem, ale...jak pozbywac sie wykluczenia cyfrowego w
> Polsce (tej "A". "B" i "C"), skoro taki belkot proponuje jeden z
> duzych operatorow.....?

Ciesz sie ze rozmawiasz po polsku. Jak ja gdzies dzwonie z problemem to
prawdopodobnie jest to bombaj a pomoc techniczna umie tylko to co ma
napisane w algorytmach rozwiazywania problemow... i to na prawde lamana
angielszczyzna.
Nie spodziewaj sie ze 1st line support bedzie sie znal na propagacji fal
radiowych.

Co do CDMA450 to ratuje Cie kilkunasto elementowa Yagi wystawiona na dachu.

c.