Re: wykluczenie cyfrowe w Polsce

Autor: cp <cp_at__pl._pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 22:15:18 MET

On Tue, 1 Dec 2009 20:54:34 -0000, "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> wrote:

>"cp" <cp@_pl._pl> wrote in message

>Ciesz sie ze rozmawiasz po polsku. Jak ja gdzies dzwonie z problemem to
>prawdopodobnie jest to bombaj a pomoc techniczna umie tylko to co ma
>napisane w algorytmach rozwiazywania problemow... i to na prawde lamana
>angielszczyzna.

Na Bombaj nie narzekam, choc to raczej dotyczy sprzetu - np Juniper, a
nie naszych (moich?) polskich problemow :-)

>Nie spodziewaj sie ze 1st line support bedzie sie znal na propagacji fal
>radiowych.

????

Przeciez to wlasnie 1st line suport Orange (Polska) ma iscie ciekawe
osiagniecia w informowaniu uzytkownikow o nowych "odkryciach" w
zakresie propagacji fal radiowych.

>Co do CDMA450 to ratuje Cie kilkunasto elementowa Yagi wystawiona na dachu.

Powyzej 3-go pietra? tez? :-)))