Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 21:21:46 MET

W artykule kanold napisał(a):

> polecam zatelnetowac na serwery home na 587, ciekawie tam maja, czy to
> tylko ja mam takie szczescie...?

Hmm...

(fenio@lapik)~$telnet mail00.home.net.pl 587
Trying 62.129.252.10...
Connected to mail00.home.net.pl.
Escape character is '^]'.
220 mail00.home.net.pl ESMTP
ehlo dupa
250-mail00.home.net.pl
250-AUTH LOGIN PLAIN
250-AUTH=LOGIN PLAIN
250-PIPELINING
250 8BITMIME
MAIL FROM:<dupa@blada.pl>
250 ok
RCPT TO:<admin@home.pl>
250 ok
DATA
354 go ahead
asdasdasd
.
250 ok 1259698813 qp 501699678

Chociaż jakoś specjalnie mnie to w przypadku Home nie dziwi. Oni chyba
jakąś spółę mają ze spamerami sądząc po tym co się dzieje ze zgłoszeniami
do nich.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland