Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 21:28:32 MET

Dnia Tue, 01 Dec 2009 19:47:13 +0100, kanold napisał(a):
> polecam zatelnetowac na serwery home na 587, ciekawie tam maja, czy to
> tylko ja mam takie szczescie...?

Home to zawsze był dziwny - przynajmniej swego czasu autoryzacja SMTP była
opcją... Nie wiem co za dziwne pobudki ich skłoniły do tak absurdalnego
posunięcia, ale cóż - ich sprawa...

A co do exima i submission - całe 4 linijki:

local_interfaces = 0.0.0.0.25 : 0.0.0.0.587

i w acl_check_mail:

  deny condition = ${if eq{$interface_port}{587}}
  !authenticated = *
  message = Wymagane uwierzytelnienie SMTP / SMTP authentication required

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944