Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: kanold <ad_am_at_KLop.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 19:19:50 MET

Wojciech Puchar pisze:

> To do czego kto używa portu 25 to sprawa każdego. Są standardy lub i nie.

no wlasnie widac do czego uzywali uzytkownicy neostrady - efekt jest jak
widzisz.

A standardy sa i czas nawyzszy je poznac.

> Sam prowadzę i nie mam problemu wykorzystywania mojego serwera do spamu.
> Troche trzeba pomyśleć.

ale to nie jest problem wykorzystawania twojego serwera i nie ma tu o
czym myslec. Chodzi o setki tysiecy polaczen ktore trzeba obsluzyc.

> Niezależnie jednak - jest to nie na temat. TP oferuje dostęp do internetu a
> nie dostęp ograniczony do internetu i ta blokada jest zerwaniem warunków
> umowy.

> Jakiś miesiąc.

no to czekamy :)

> Więc widze jesteś zwolennikiem totalitaryzmu. Dalsza dyskusja jest bez
> sensu.

jestem zwolennikiem zdrowego rozsadku.

Zgadzam sie, EOT

--