Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Piotr Meyer <aniou_at_smutek.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 19:19:34 MET

On 2009-12-01, crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma> wrote:

> Problem jest taki, że amerykanie nie widzą problemu i moje tickety
> dotyczące uruchomienia portu 587 jako submission skwitowali - że jak
> chcę takie "niestandardowe" ustawienie, to sobie mogę sam wyrzeźbić
> ACLki. Inna sprawa, że w Eximie nie ma wprost w manuala info jak to
> odpalić ...

Rozdział: 39.8, "Finding an ACL to use":

[...]
In the default configuration file there are some example settings for
providing an RFC 4409 message submission service on port 587 and
a non-standard “smtps” service on port 465. You can use a string
expansion like this to choose an ACL for MUAs on these ports which is
more appropriate for this purpose than the default ACL on port 25.
[...]

I tak, zgadzam się, użytkownicy z klikalnymi instalacjami moga tutaj
być problemem.

--
Piotr 'aniou' Meyer