Re: Blokowanie "niepo??danych" stron

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 07:54:33 MET

> i robisz to mniej lub bardziej nielegalnie

Robie legalnie. Klient prosi mnie o wykonanie instalacji. I ja to robie.
Jeśli mają się do kogoś doczepić to do klienta, jakoś się nie doczepili bo
nie mogą. Do mnie podskakiwali to im pokazałem podpisane papierki i
powiedziałem - proszę pisać nakaz do każdego z moich klientów jak chcecie.

Daje Ci sprawdzony sposób. i tyle.

Nie działa tylko w przypadku takiej wiochy jak np. Orlex w Wejherowie gdzie
mieszkańcy nie są W OGÓLE właścicielami klatki schodowej