Re: Blokowanie "niepo??danych" stron

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 07:52:22 MET

> A jak to sie ma do prawa?
> Mieszkancy probowali sie zorganizowac przeciwko developerowi
> (administratorowi, jak rozumiem), czy maja to gdzies?

W jednym bloku próbowali, sprawa była w sądzie i PRZEGRALI.
Tak się składa że w tej grupie bloków (bo to jest kilka bloków ułożonych w
prostokąt z placem po środku) było dużo osób które wyprowadziły się z Helu i
miały ode mnie sieć, i chcieli mieć tam też, namówili też innych.

Niestety - NIE MOGĘ im świadczyć tej usługi. Choć technicznie mogę to zrobić
w pare dni wystarczy skorzystać z gotowych kabli.

Metoda że klient podpisze mi na papierze proszę o wykonanie usługi też nic
nie da. Bo do niego się przyczepią że bezprawnie naruszył cudzą własność
tzn. klatkę schodową!

> Bo jesli mieszkancom (wlascicielom) administrator odpowiada to nie ma
> sie czemu dziwic.

Nie odpowiada ale byli durni i kupili mieszkanie na takich warunkach.