Re: jeszcze o supporcie w netii

Autor: Tomasz Kruk (Czarnet) <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:26:25 MET

On Fri, 27 Nov 2009 06:48:16 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
<wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:

>o ściąganie z mojego serwera z DSLa! a mój serwer w TASKu
>w domu mam DSLa i jak coś zgrywam z TASKu to mam maxa.

na max-a czyli ile ? 2 mega ?

sorki, ale 2 mega to ja na wiochach podłaczam jako standardowy pakiet
dla wszystkich co nie mają 10 letnich komputerów

>pewnie to zależy od oferty jak zapłacisz za łącze bez dobrego wyjścia do TP
>to zapłacisz mało ale będzie g. do TP.

ostatnio nie moge dostac u siebie oferty bez TP, wszyscy próbuja mi
wciskać łacza z krajową tepsą, która jest mi tak potrzebna jak dziura
w moście

ma ktos pomysł co zrobić z nudzącymi się 20 megabitami z krajową tepsą
?