Re: Blokowanie "niepo??danych" stron

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 16:35:15 MET

> To raczej wyjatek, dziwny ten developerer swoja droga. Normalnie to jest

Ja takie wyjątki mam dziwnym trafem - regularnie.
Developer sprzedaje mieszkania a nawet klatka schodowa nie jest własnością
wspólnoty ale ICH. JEdynie słuszny administrator budynku, jedynie słuszna
kablówka, jedynie słuszny dostęp do internetu.

Inna sprawa - że tylko frajer kupuje mieszkanie na takich warunkach.

> Swoja droga, przynajmniej moja praktyka jest taka, ze po takich kablach
> puszcza sie telefony, Ethernet, i przede wszystkim domofony. Domofony po
> kablach TPSA?

Do domofonów jest osobna instalacja i też jedynie słuszny instalator
domofonów.

Te kable NIE SĄ WŁASNOŚCIĄ mieszkańców. Mieszkaniec ma prawo być w swoim
mieszkaniu, to że do niego wchodzi klatką schodową to tylko łaska
developera.

Polecam - Orlex w Wejherowie ;)