Re: Blokowanie "niepo??danych" stron

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 18:50:17 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> writes:

> które są własnością TPSA, bo tak ustalił developer

To raczej wyjatek, dziwny ten developerer swoja droga. Normalnie to jest
wlasnosci spoldzielni lub czesc wspolna we wspolnocie.

Swoja droga, przynajmniej moja praktyka jest taka, ze po takich kablach
puszcza sie telefony, Ethernet, i przede wszystkim domofony. Domofony po
kablach TPSA?

--
Krzysztof Halasa