Re: OPERATORZY mali mniejsi i więksi - PISZCIE

Autor: Paweł Rohde <pawel_at_nospam.rohde.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 21:19:29 MET

bofh@nano.pl pisze:

> Jak twoja strona przestanie działać z tego powodu to będziesz miał inne
> podejście do takich blokad. Już był przykład jak gimp.org był blokowany
> z tpsa.
No moja strona działa na dedykowanym IP. ;)

> Kasyna wirtualne mają sporo kasy, mogą zainwestować nawet w napisanie
> klienta do gry w kasynie z wbudowanym TOR-em. I teraz co będziesz blokował?
> Oczywiście nie jest problemem stworzyć proxy np w Niemczech, które nie
> będzie hostować żadnych zakazanych stron, tylko przekazywać ruch dalej.
To mogą zainwestować w dedykowane IP ;)

> Ogólnie to wszystko jest typem zabawy, krzyczmy, że coś robimy, w razie
> czego znajdzie się bat na czyjąś d... jak będzie podskakiwał. Problemu
> to nie rozwiąże, ale następny przepis, żeby się przyp... będzie.
Słuchaj (czytaj) ja też uważam że ta ustawa to bzdura, ale powiedz mi,
lepiej zapiąć się do jakiegoś serwera BGP, czy czytać do dziennie stronę
np. uke i analizować co się zmieniło w liście http:// ?
Druga sprawa to jak to zaimplementujesz? Jeśli masz linuxa lub innego
unixa to zrobisz sobie prawdopodobnie łańcuch dla portu 80 i w tym
łańcuchu wrzucisz ipki, a jeśli nie masz?

> polityka, więc szybko czegoś takiego nie będzie.
Ogólnie cała gospodarka to polityka. Przykłady?
MUSIMY mieś internet szerokopasmowy bo źle wypadamy na tle UE - projekt
ustawy, gdzie te sieci będą budowały samorządy, bo to można kontrolować (?)

paweł