Re: jeszcze o supporcie w netii

Autor: shefenez <postmaster_at_hotelkrolewski.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 20:16:47 MET
Message-ID: <hejvqu$n8e$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Tomasz Winiarski pisze:
> K pisze:
>> witam,
>>
>> ostatnio sporo było narzekań na support w netii oraz to ze trzeba wisieć
>> na partyline nie wiadomo ile. opisze sytuacje z wczoraj i przedwczoraj:
>> przedwczoraj zauważyłem na linku z netii, że co jakiś czas ethernet
>> zaczyna flapowac down/up, down/up i tak kilka razy w ciągu minuty, a
>> potem 10 minut spokoju. wczoraj zacząłem od restartu konwertera, przez
>> wymianę kabla, kończąc na wymianie sieciówek. suma sumarum o 20.30
>> telefon do BOK z prośbą o sprawdzenie, 10 minut później telefon z
>> ericssona, że to najprawdopodobniej problem z konwerterem po mojej
>> stronie i że rano ktoś przyjedzie. 15 minut później telefon że z uwagi
>> na SLA, pracownik ericssona przyjedzie jednak jeszcze dziś. po ok.
>> godzinie i wymianie konwertera okazuje się jednak że to nie wina
>> konwertera, więc technik pojechał szukać problemu gdzie indziej. o 2.20
>> sms z informacja o usunięciu awarii. niestety akurat jesteśmy w trakcie
>> negocjacji cen i zwiększenia przepustowości i tu akurat netia jest
>> zauważalnie droższa od tasku wiec najprawdopodobniej i tak się
>> rozstaniemy, ale i tak duże brawa za czas reakcji. rzecz się działa w
>> trójmieście.
>>
>> pozdrawiam.
> Ja mam jedno zastrzeżenie .... nawet looking glass nie działa poprawnie....
>
> pozdrawiam
>
>
TA bgp nie dział dobrze , ale reszta ok , zgadzam sie
Received on Wed Nov 25 20:20:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Nov 2009 - 20:40:01 MET