Re: jeszcze o supporcie w netii

Autor: Tomasz Winiarski <tomek_at_from.elblag.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 16:29:04 MET
Message-ID: <hejift$qkq$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

K pisze:
> witam,
>
> ostatnio sporo było narzekań na support w netii oraz to ze trzeba wisieć
> na partyline nie wiadomo ile. opisze sytuacje z wczoraj i przedwczoraj:
> przedwczoraj zauważyłem na linku z netii, że co jakiś czas ethernet
> zaczyna flapowac down/up, down/up i tak kilka razy w ciągu minuty, a
> potem 10 minut spokoju. wczoraj zacząłem od restartu konwertera, przez
> wymianę kabla, kończąc na wymianie sieciówek. suma sumarum o 20.30
> telefon do BOK z prośbą o sprawdzenie, 10 minut później telefon z
> ericssona, że to najprawdopodobniej problem z konwerterem po mojej
> stronie i że rano ktoś przyjedzie. 15 minut później telefon że z uwagi
> na SLA, pracownik ericssona przyjedzie jednak jeszcze dziś. po ok.
> godzinie i wymianie konwertera okazuje się jednak że to nie wina
> konwertera, więc technik pojechał szukać problemu gdzie indziej. o 2.20
> sms z informacja o usunięciu awarii. niestety akurat jesteśmy w trakcie
> negocjacji cen i zwiększenia przepustowości i tu akurat netia jest
> zauważalnie droższa od tasku wiec najprawdopodobniej i tak się
> rozstaniemy, ale i tak duże brawa za czas reakcji. rzecz się działa w
> trójmieście.
>
> pozdrawiam.
Ja mam jedno zastrzeżenie .... nawet looking glass nie działa poprawnie....

pozdrawiam

-- 
Tomasz Winiarski
Jabber: tomekwin at jabber.org
mail: inactive user
Received on Wed Nov 25 16:30:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Nov 2009 - 16:40:01 MET