OPERATORZY mali mniejsi i więksi - PISZCIE

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 23:31:08 MET

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4820&layout=1&page=text

przeczytajcie uważnie treść propozycji ustawy (ten fragment o cenzurze
internetowej) i wnieście kulturalnie własne uwagi.

Przecież to nas dotyczy. Duzi jak TPSA mają i tak w d. ewentualne dyskursy
sądowe, a nas takie coś może rozwalić bo czegośtam nie zrobimy i ktoś się
przyczepi.

od czasu wyświetlenia tej informacji tylko ja (z operatorów, nie userów)
wysłałem cokolwiek - o czym dowiedziałem się w odpowiedzi od pani prezes.
Co ważne, skoro w sobote odpisuje i niedziele to chyba jest zainteresowana
sprawą.

Najlepiej, aby ta ustawa w ogóle nie weszła, jeśli już ma wejść to niech
będzie ścisła, a nie w tej formie co teraz.

Nię będe pisał o czym ja pisałem aby nie sugerować. niech każdy mały operator co
to czyta przeczyta uważnie przemyśli i napisze. chyba że uważa że ustawa
jest OK ;)