Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 23:00:51 MET DST
Message-ID: <m3ws2lrfjw.fsf@intrepid.localdomain>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8

grzesiek <przechodzien@zignoruj.to> writes:

> Teraz tam jest neostrada
> która również miała kiepskie parametry, tyle że po telefonie na
> infolinię przyjechali ci sami technicy - tym razem z wytycznymi że ma
> się dać. Byli tylko nieco zdziwieni że tyle to trwało (znaczy
> przejscie z netii do tp i wezwanie ich do zrobienia porzÄ…dku z liniÄ…).
> Tak, teraz parametry linii są takie, jakich nigdy wcześniej nie tam
> nie było (snr 30, tłumienie max 23).
> Być może przypadek ten jest wyjątkowym, jednostkowym i w zasadzie nie
> mającym prawa się zdażyć.

No wiesz, na takie rzeczy nie ma rady. Pozostaje trick z przejsciem w ta
i z powrotem. Ale wiesz, to juz jest kwestia w ogole inwestycji itd. -
tak to jest jak sie konkuruje z wlasnym podwykonawca.

-- 
Krzysztof Halasa
Received on Fri Oct 23 23:05:03 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 23 Oct 2009 - 23:40:01 MET DST