Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 00:55:34 MET DST
Message-ID: <m3iqe91xqx.fsf@intrepid.localdomain>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8

"B.G" <b0ggacUSUN@wp.pl> writes:

> Ale w szafie dostępowej, już to miejsce jest, tak jak dla ONU.
> Jako o ONU - pisałem o szafie, i to o szafie dla usług typu
> telefon/internet dla "Kowalskiego".

W szafie, jasne.

> Zapewne wiesz, że określenie "ONU" wobec tych szaf, jest w telekom.
> powszechnie używane.

Domyslalem sie, dlatego tylko napisalem ze to inna nomenklatura, akurat
to jest sprawa lokalna a ja raczej nie jestem pracownikiem TPSA :-)

-- 
Krzysztof Halasa
Received on Wed Oct 21 01:00:08 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 21 Oct 2009 - 01:40:00 MET DST