Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 22:31:27 MET DST

Ghost pisze:

> Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.

po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo
to własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
poprawnie. Też mam pakiety np. po 1 zł przez 2 miesiące i jak klient
zaczyna 13 dnia miesiąca, to za dwa miesiące do 13tego mu się nalicza
procent złotówki a od 14tego mu się już nalicza abonament pełny. Automat
... w sumie po to jest.
Biling internetu nie jest dynamiczny raczej (nie zależny np. od
wydzwonienia). A gdyby nawet to nawet voipy u mnie się mogą generować
klientom automatycznie (na platformie GTS) - zatem to też nie problem.

> Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.

Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi
to faktury - bo to automat :)

> No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
> wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"

tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7