Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 17:24:51 MET DST
Message-ID: <hbcnkq$emm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma> napisał w wiadomości
news:hbcn2k$b87$2@inews.gazeta.pl...
> Ghost pisze:
>
>>> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace
>
> no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)
>
>> Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.
>
> znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
> fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje się
> full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.

Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"
Received on Sat Oct 17 17:30:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Oct 2009 - 17:40:01 MET DST