Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 20:24:02 MET DST

Łukasz Jagiełło pisze:

> To sprzedaje dostęp do sieci lokalnej, a nie do internetu.

mam takie pytanie, brałem internet od TP, GTS i do Exatel. Nigdzie w
umowach nie było informacji, że jest to przepustowość gwarantowana do
"internetu" jakkolwiek byśmy go rozumieli ... zawsze było to do routera
brzegowego operatora. Inna sprawa, że faktycznie działało jak miało
działać (mówimy o większych łączach). Natomiast nie można było
reklamować usługi, bo dsl.cz pokazuje mniej, albo z jakiegoś ftp w
Stanach lub w Niemczech idzie wolniej niż jest całość łącza ...

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7