Re: Blokada portu 25 w TP (neostrady)

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Aug 2009 - 20:14:35 MET DST

On 10.08.2009, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wroted:

> Jak na razie, to jedyny efekt działań greylist, to wielogodzinne
> opóźnienia w dostarczaniu poczty.

Wielogodzinne? Naprawdę? Dlaczego wielogodzinne?

> Absurd i tyle. Skuteczność antyspamowa - zerowa.

Teoretycznie.

http://staniak.ovh.org/mailgraph.png

Druga część wykresu pokazuje sytuację po włączeniu greylist.
Może jestem jakiś dziwny, ale różnica między ok. 120 a ok. 40
nie jest dla mnie "zerowa".

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing