Re: Burza + radiolinia STM1 z Netii = problemy

Autor: Adam Paluch <adam_at_-ext.com.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 02:41:33 MET DST

Sławek Lipowski pisze:
<wielkie ciach>

> Tak jak pisałem wcześniej, linie odbierał Ericsson. Zakładam, że
> wszystko jest w normie. Z naszej strony antena jest przymocowana do
> muru, a nie masztu, więc... :)

to teraz pobawmy sie w purystow ...

jezeli do muru to niewykluczone ze powstajace odbicia sa na tyle
niefatowne ze wplywaja na stabilnosc ...

inna sprawa, jezeli sa burze to pewnie i wyladowania atmosferyczne,
jezeli wyladowania to pojawiaja sie zaklocenia elektromagnetyczne,
jezeli pojawiaja sie ... dalej chyba nie musze :)

--
Adam Paluch