Re: Interia.pl, czyżby pierwszy duży portal wypiął się na &TP ?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 12:11:22 MET DST

DK wrote:

> Dokladnie, tym bardziej, ze pozycja dzisiejszej TP jest nieporownywalnie
> slabsza niz pozycja TP jeszcze trzy lata temu, a przeciez tendencja
> jest stale znizkowa. Ile ruchu przecietnie jest teraz do/z TP, 10%, 20%?
> Moim zdaniem to tylko kwestia czasu az "duzi" powypinaja TP ze swoich
> routerow, a ostatecznie dojdzie do tego, ze TP bedzie sie prosic coby ja
> wpiac na zasadzie swobodnej wymiany ruchu bo ich wlasni klienci zjedza
> za nedzne pingi do polskich zasobow.
> Pare miesiecy temu UPC (Chello) olalo krajowa lacznosc z TP.

mnie to wisi, kolegom z firm podobnych do mojej zapewne w większo¶ci
również.
Problem z portalami, one zarabiaj± na ogl±dalno¶ci (klikalno¶ć w reklamy
itd.) i mimo wszystko im zależy żeby wszystkim ogl±daj±cym działało to
dobrze. A TP ma 3mln klientów więc to nie jest pomijalny zasób.

Tak więc jestem w stanie zrozumieć iż mimo ogromnych kosztów nadal
portale płac± TP za ł±cza.
Chociaż być może ł±czno¶ć via zagranice poprawiła się na tyle, ze spadek
jako¶ci jest niezauważalny, a przecież większo¶ć nie zauważy różnicy
między 10ms a 50ms.

Marcin