Re: Interia.pl, czyżby pierwszy duży portal wypiął się na &TP ?

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 11:46:20 MET DST

Użytkownik ¦l±zak napisał:

> Jakby nie patrzeć od awantury z o2.pl i Pionierem zaczęła się walka o
> zlikwidowanie słynnej listy 'Polish rejected prefixes'...
> Być może kryzysowe czasy skłoni± jednak dostawców dużego kontentu na
> olanie krajowych ł±cz do TP, czego orędownikiem jestem od dawna.

Dokladnie, tym bardziej, ze pozycja dzisiejszej TP jest nieporownywalnie
  slabsza niz pozycja TP jeszcze trzy lata temu, a przeciez tendencja
jest stale znizkowa. Ile ruchu przecietnie jest teraz do/z TP, 10%, 20%?
Moim zdaniem to tylko kwestia czasu az "duzi" powypinaja TP ze swoich
routerow, a ostatecznie dojdzie do tego, ze TP bedzie sie prosic coby ja
wpiac na zasadzie swobodnej wymiany ruchu bo ich wlasni klienci zjedza
za nedzne pingi do polskich zasobow.
Pare miesiecy temu UPC (Chello) olalo krajowa lacznosc z TP.

pozdr.