Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse

Autor: <p.pat_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 23:24:24 MET DST

Faszczu <faszczu@gmail.com> napisał(a):

> esta=E6
> o=B6
> a przez
> =B3o
> a Ci
> >

> Regulamin wielu operator=F3w jest tak skonstru=B3owany =BFeby pozwala=B3 na
> podj=EAcie dzia=B3a=F1 maj=B1cych zapobiega=E6 nadu=BFyciom. Przyk=B3ady z =
> czyjego=B6
> regulaminu:
> "Zale=BFnie od rodzaju nadu=BFycia, Abonent mo=BFe otrzyma=E6 ostrze=BFenie
> poczt=B1 e-mail lub jego konto i =B3=B1cze Internetowe mog=B1 zosta=E6
> [...]

co do takich regulaminów.
1. Mozna je sobie wsadzić w ... :-) - ale:

Jesli jestes siecia osiedlową to taki regulamin ma sens bo normalni zjadacze
internetu nie maja pojecia zazwyczaj o niczym oprocz wklepania adresu strony
i torrenta. I jak im zgodnie ze swoim regulaminem cos wylaczysz zablokujesz
to tylko grzeczniejsi beda.

Jesli jednak Twoim Klientem jest firma ktora ma poukladanego prawnika ,
zastosowanine takiego regulaminun spowoduje tylko Tobie kłopoty. Na zasadzie
raz na jkis czas trafisz na mądrzejszego od siebie :-)

Po drugie wklepywanie w umowe tak głupkowatych regulaminow jest glupie i
tylko marnuje "las:
nan kazda swiadczona usluge zawierana jest przeciez umowa z okreslonym
okresem wypowiedzenia czy tez dla Klienta czy tez Operatora i podpieranie się
regulaminem o tak slabych zapisach mija sie z celem.

Wrcajac do tego przypadku
atakujacym jest Klient indywidulany (nine zwracam uwagi czy atakuje w sposob
celowy czy ktos mu sie wlamal) - nastraszych go sprawdzi, zablokojesz to sie
poprawie lub poprawi to co trzeba

a teraz sprobój taka akcje wykonac u Klienta, ktory generuje do Twojej firmy
np 100tys miesiecznie :-)

niby taki sam regulamin podobna umowa - a jakie inne traktowanie :-)
jeszcze zadzwonisz i powiesz ze wylaczysz tego co sie skarzy , aby Panu
adminowi z Banku głowy nie zawracal

no ale takei sa ninestety realia

pozdro