On Fri, 29 May 2009 21:24:24 +0000 (UTC), " " <p.pat@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> Wrcajac do tego przypadku
> atakujacym jest Klient indywidulany (nine zwracam uwagi czy atakuje w sposob
> celowy czy ktos mu sie wlamal) - nastraszych go sprawdzi, zablokojesz to sie
> poprawie lub poprawi to co trzeba
>
> a teraz sprobój taka akcje wykonac u Klienta, ktory generuje do Twojej firmy
> np 100tys miesiecznie :-)
>
> niby taki sam regulamin podobna umowa - a jakie inne traktowanie :-)
> jeszcze zadzwonisz i powiesz ze wylaczysz tego co sie skarzy , aby Panu
> adminowi z Banku głowy nie zawracal
>
> no ale takei sa ninestety realia
czemu niestety ?
jak dla mnie stety, bo utrzymanie abuse@ poprostu kosztuje, o ile dla
100 klientów płacących po 3 dychy nie opłaca się go utrzymywać (mam na
myśli osobnego człowieka, nie zaś kolesia który obsługuje abuse@ w
przerwie pomiędzy konfigurowaniem routingów a lataniem po dachach) zaś
dla jednego, który płaci 100kPLNów już tak
-- Tomek Kruk CZARNET Tam jest największy biznes,gdzie wszyscy mówią o piętrzących się problemachReceived on Sat May 30 11:10:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 30 May 2009 - 11:40:01 MET DST