Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: Lukasz <lukasz_at_ds.pg.gda.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 13:21:25 MET DST

Dnia 22.04.2009 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał/a:

> A jakie to ma znaczenie? Drivery do tego systemu istnieją i były
> jeszcze kilka lat temu jedynie słusznymi. To nie żywność, żeby się
> psuła od samego czasu używania. Po prostu kombinacja sprzętu i
> oprogramowania na zafungowała w tym wypadku i tyle. Ot, choćby taki
> drobiazg, jak to, że te dwie karty były niemal identyczne - różniły
> siÄ™ tylko MAC.
> Wracając do systemu - nie uważam, żeby pogoń za najaktualniejszym
> systemem była tym, czego nam trzeba. "Serwer" przez lata spełniał
> dobrze swoje zadanie (programowego!) firewalla i NATa, korzystajÄ…c ze
> [...]

Równie dobrze mógłbyś się upierać że masz oryginalnego MS DOS-a i też
wszystko na nim działało. Racja działało, ale trudno oczekiwać wiecznego
supportu wszystkiego co było wcześniej. Okres 3 lat od zakonczenia
supportu systemu MS Windows 98 jest wystarczajacym okresem, żeby
producent/dostawca sprzetu/oprogramowania/uslugi przestal zwracać uwagę
czy jego produkt będzie działał na tej platformie i nie ma co się temu
dziwić.

--
Lukasz