Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 13:43:31 MET DST

Hello Lukasz,

Wednesday, April 22, 2009, 1:21:25 PM, you wrote:

[...]

> Równie dobrze mógłbyś się upierać że masz oryginalnego MS DOS-a i też

Mam ;P

> wszystko na nim działało. Racja działało, ale trudno oczekiwać wiecznego
> supportu wszystkiego co było wcześniej.

A czy ja oczekuję supportu?

> Okres 3 lat od zakonczenia supportu systemu MS Windows 98 jest
> wystarczajacym okresem, żeby producent/dostawca
> sprzetu/oprogramowania/uslugi przestal zwracać uwagę czy jego
> produkt będzie działał na tej platformie i nie ma co się temu
> dziwić.

1. Nie widzę powodu, dla którego drivery pisane dla danego, choćby nie
wiem jak starego, systemu miały nagle przestać działać. One też nie są
nowe - są sprzed 6 lat, patrząc na daty plików.
2. Nie dziwi mnie to, że coś nie działa na konkretnej konfiguracji,
niekoniecznie typowej. Opowiedziałem historyjkę mojego prywatnego
pecha związanego z tą sprawą i tyle. Nie oczekuję zrozumienia ani
współczucia - ot, taka ciekawostka i nic poza tym. Tematem podstawowym
jest to, co organizacyjnie zawaliła Netia.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl