Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 12:41:35 MET DST
Message-ID: <gs720v$982$2@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:21:16 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
/.../
>
> O tym, że z umową jest coś nie tak, dowiedziałem się dopiero niedawno.
> Wcześniej było "jutro oddzwonimy". Poza tym - skorygowanie umowy musi
> trwać tyle samo co leczenie złamanej nogi? Bądź poważny.

Jestem. Tak problem systemowy jest przerąbany. Może to trwać miesiącami.
Jak Ci się w jakimś Windowsie coś rozjedzie to robisz restart a oni tu
restartu przez jedną umowę nie będą robić.
Received on Thu Apr 16 12:45:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 13:40:01 MET DST