Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 00:15:52 MET DST

Hello Tomek,

[...]

[...]

> Znam przypadki gdzie ludzie czekali na WiMAX po pół roku... i się doczekali
> co cierpliwsi... po roku ;-)

Jasne. Tylko po co to pieprzenie przy zawieraniu umowy o dwóch
tygodniach?
Poza tym - to nie jest problem obiektywny - to jakaś paranoja
organizacyjna wewnątrz Netii. Od kiedy wiszę na GPRS itp., czyli od 29
marca kilka razy mi obiecywano, że "ktoś oddzwoni i sprawa zostanie
natychmiast załatwiona". Poza wczorajszą spamerką nikt nie zadzwonił.
Od strony technicznej to wygląda w sposób, jak napisałem powyżej - mam
bezpośrednią widoczność wieży z nadajnikami. Ba, już nawet wiem, kto
będzie mi to instalował. Jak w końcu dostanie zlecenie na instalację.

> Zadzwonią pewnie nie raz, bo przecież WiMAX'a w końcu nie masz (wciąż).

Najgorsze jest to, że nie wiem, kiedy będę miał. Byłbym w stanie
zrozumieć jakąkolwiek _wiążącą_ odpowiedź - choćby, żebym ich w dupę
pocałował. Wtedy wykupiłbym abonament w Play i pogodził się z brakiem
stałego IP. Bo TPSA na pewno nie zapłacę 299 + VAT.
A tak - najpierw 500 MB w Erze - brakło, dokupiłem startera - brakło.
W końcu zdjąłem simlocka z telefonu 3G i kupiłem startera Play -
starczy na jeszcze kilka dni. Ale to nie jest do wytrzymania na
dłuższą metę - człowiek lubi wiedzieć, na czym stoi.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl