Re: Kłamliwe reklamy.

Autor: NETLOG Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Mar 2009 - 14:43:51 MET

Icek pisze:

> tak na moje oko to NTG. Moze pl.soc.prawo
>
> tez nie lubie ale na kazdym kroku ktos klamie. LInie lotnicze, ze lece za 1
> PLN, ING ze konto jest za darmo i internet moze tez, politycy daja przyklad
> jak klamac (patrz PIS wypisujac zwolnienia, ze byli chorzy jak byli w sejmie
> aby nie stracic 300 zeta). Ale to chyba nie dotyczy polskiego internetu.
>
> Dziewie sie swoja droga, ze nie ma tu notki o ostatnim spotkaniu w Wawie
> ktore bardziej dotyczy polskiego internetu niz ING
>

> Icek

Wg mnie dotyczy to polskiego Internetu, bo realnie odbiera potencjalnych
klientów. Reklamy

Co do notki ze spotkania w Wawie, to mnie akurat tam nie było, ale
słuchałem o czym mowa była.
http://uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=3763&layout=3&page=text
tu jest audio nagrane.

--