Re: Namiar na handlowca Netii

Autor: Ślązak <slazak_at_kebab.org.pl>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 02:10:05 MET

Użyszkodnik Przemyslaw Frasunek napisał:

> W mojej (dość specyficznej) lokalizacji tylko Netia ma światłowód.
> Radiolinię mam obecnie, ale STM1 mi się kończy, a nie chcę ponosić
> kosztów zakupu kolejnej. Teoretycznie mogę dobudować kawałek
> światłowodu, ale jednak liczyłem na sensowną ofertę od Netii. Ich
> światłowód przechodzi 1,5 metra od mojej szafy i idzie do BTSa Play'a.
> Możliwości techniczne już potwierdzili. Tylko ta oferta...

Mam obecnie na tapecie nieco podobny dylemat - 'za chwilę' skończy mi się
styk do GTS, który w związku z tym proponuje mi zmianę punktu połączenia
sieci, bo w obecnym jest problem z pasmem. Mimo, że szkło Netii mam w
szafie, jednak spróbuję pokombinować z dobudowaniem kilkuset metrów kabla.
Atman dał dobrą ofertę, ale ze względów bezpieczeństwa (za dużo rzeczy
znajdzie się wtedy w jednym kablu) powinienem to rozegrać inaczej - gdyby
dojście kablem do nowego styku z GTS okazało się być jakoś nadmiernie
upierdliwe/drogie - wywieszę radiolinię 400 Mb/s do styku z np. Atmanem, co
załatwi sprawę na czas jakiś.

--
Ślązak