Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: <p.pat_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 09:53:09 MET

MM <spam@spam.invalid> napisał(a):

> Popytam, dzięki.

> Już mam DSL 2/0,5 i niestety BMT na więcej (kto wie czy nie z przyczyn
> "politycznych" - bo ~1km od centrali i nawet na uszkodzonej linii na
> której telefon nie działał, DSL jeszcze działał więc jest zapas SNR).

> No właśnie jakby było coś pośredniego, jakieś 6-8 Mb/s poniżej
1kPLN/m-c
> przez 802.11a. Para UBNT NS5 za ~600PLN powinna dać radę, jakby tylko
> znalazł się ktoś chętny dostatecznie blisko i wysoko...

zakladam ze masz bardzo ograniczony "budzet"
wiec
1. Jaskowa kopa - masz emitela - tylko radiolinie w licenncjonowanym pasmie -
  sa tam wszyscy operatorzy-odpada ze wzgledu na cene
2 Chwaszczyno - jest 1 operator , ktory ma tam maszt czy tez komin z ktrego
swiadczy uslugi - nie jest to masz emitela wiec moze by ci pozwolili z
odbiorem wlasnym - od ciebie to jakies 11-13km. Co do operatora nazwy nie
pamietam bylo to jakis czas temu