Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Ślązak <slazak_at_kebab.org.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 19:59:16 MET

Użyszkodnik crazy bejbi napisał:

> Oczywiście po ostatnich sukcesach medialnych odbieram InetGroup troszkę
> inaczej i nie wykluczam faktycznego dołączenia.

My i kilka zaprzyjaźnonych firm również dołączymy, ale.... :)

> Ale właśnie nadal NIE ZE WZGLĘDU na zakupy, ale na prestiż BYCIA członkiem
> i poparcie inicjatyw zamieszania na rynku oraz pokazania operatorów
> alternatywnych.

Właśnie :-) Pozdzielam Twoje zdanie w 100% - kwestię zakupową mam centralnie
w nosie, tanie puszki mnie nie interesują. Łącza? Też wiem gdzie, od kogo i
za ile kupić, a następnie sprzedać, żeby się biznes kręcił. Większe graty,
światłowody? Też nie problem i nie pierwszyzna dla nas.
A jeśli jeszcze okazałoby się przypadkiem, że wizerunkowo się coś ruszy -
będzie świetnie.

Pozdrawiam!

--
Ślązak