Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 17:26:48 MET

Icek pisze:

> a wypowiedz moja byla sprowokowana stwierdzeniem "nie przylaczam sie bo tam
> nie ma o czym gadac bo ja chce eryka a oni tylko RB i MT".

Ale ja juz chyba te kwestie jasno wyjasnilem. To jest opinia jednostek,
ktore nigdy nie byly w grupie. Nie wiem dlaczego ktos wymyslil sobie
akurat rbeki. Powiem szczerze ze nawet nie wiem czy przez sklep iNET
group sa dostepne wymieniane gdzies wyzej 433AH, nie mowiac juz o
hurtowych zakupach tej plytki. Wiem ze sa ogolnodostepne 411'ki, ale czy
cos wiecej? Ktos ubzdural sobie jakas taka wizje iNET group i trzyma sie
jej kurczowo. Dla mnie osobiscie sklepu, czy tez wspolnych zamowien
poprzez iNET group moze calkiem nie byc, a i tak bede aktywnie
uczestniczyl w rozwoju grupy.

--
Andrzej Banach