Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 13:32:14 MET

> i tu oczywiście masz rację
> firma która ma 100 klientów nie ma o czym rozmawiać z firmą która ma 10
> 000 klientów, no chyba ze o smaku piwa.
>
> ale
>
> do ig przyjmuje się firmy mające powyżej 250-300 klientów końcowych
> a średnia wychodzi w tej chwili ok 600-800 klientów
> w obecnej chwili jest ponad 80 firm, łączenie obsługują juz 50 000
klientów.

> wiec nie są to firmy az tak małe,
> moze problemy przed którymi stoją "wy" macie już za sobą
> ale spora część tych problemów już sie łączy.

i w tych laczacych tkwi olbrzymi potencjal ;)

a wypowiedz moja byla sprowokowana stwierdzeniem "nie przylaczam sie bo tam
nie ma o czym gadac bo ja chce eryka a oni tylko RB i MT".

Ja zawsze bylem chetny i gotowy do wszelkich laczen, fuzji, polaczen i
innych takich, ktore prowadza do zmniejszania kosztow i zwiekszania jakosci.
W dodatku uwazam takie dzialania za celowe, sluszne i tak sie tez powinno
dziac. Ale jest wlasnie problem, ktory opisany jest powyzej

Icek