Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 18:31:43 MET

> Ale ja juz chyba te kwestie jasno wyjasnilem. To jest opinia jednostek,
> ktore nigdy nie byly w grupie. Nie wiem dlaczego ktos wymyslil sobie
> akurat rbeki. Powiem szczerze ze nawet nie wiem czy przez sklep iNET
> group sa dostepne wymieniane gdzies wyzej 433AH, nie mowiac juz o
> hurtowych zakupach tej plytki. Wiem ze sa ogolnodostepne 411'ki, ale czy
> cos wiecej? Ktos ubzdural sobie jakas taka wizje iNET group i trzyma sie
> jej kurczowo. Dla mnie osobiscie sklepu, czy tez wspolnych zamowien
> poprzez iNET group moze calkiem nie byc, a i tak bede aktywnie
> [...]

no wiec to tylko potwierdza to co napisalem. Grupy nie znam, nie biore
udzialu w jej istnieniu a opinie, ktore przeczytalem spowodowaly, ze
napisalem co napisalem ;)

Trzymam kciuki, licze, ze cos sie zmieni, drgnie pozytywnie do przodu. Z
mojej strony informuje, ze ktokolwiek z rejonu dolnego slaska (glownie
wroclaw) chcialby wymienic sie ruchem, zawiazac jakas wspolprace to ja
zawsze jestem gotowy.

Icek