Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: NETLOG Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 11:16:10 MET

Icek pisze:

> nie odbieraj mnie, ze Cie krytykuje. Taki jest moj poglad. Nie znam Waszego
> konsorcjum czy cokolwiek tam robicie. Nie znam Twojej firmy. Naswietlam Ci
> tylko jak to wyglada z mojej strony.

Ja jak czegoś nie znam to nie daje "dobrych" rad.
Z Twojej strony to tak wygląda, bo masz mało danych. Nigdzie nie pisałem
, że będzie to trwać 2 lata, że nie wykorzystam najpierw radia a
światełko będę budował na spokojnie.

Nie wiesz nic, a oceniasz, osądzasz i z góry zakładasz, że nic nie wiem,
bo.. nie mam 6 tyś użytkowników.

--
NETLOG DANIEL KULESZA
Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>