Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 11:51:46 MET

Waszego
Ci

> Ja jak czegoś nie znam to nie daje "dobrych" rad.
> Z Twojej strony to tak wygląda, bo masz mało danych. Nigdzie nie pisałem
> , że będzie to trwać 2 lata, że nie wykorzystam najpierw radia a
> światełko będę budował na spokojnie.

o tu:

eeeeeee, tylko analizuje przedstawione fakty. I dobrych rad nie daje bo to
nie moje zadanie. Krzywo tylko patrze na takie spotkanie o ktorym byla mowa.
Jeden pokazuje reszcie technologie i teraz wszyscy sa zapaleni do takiej
technologii i kazdy pisze, ze robi swiatlowody.

A ja dalem racjonalne argumenty, ze to sie nie oplaca. (bo gdyby sie
oplacalo to inwestyja bylaby zaraz a nie za 2 lata). Co potwierdza, ze takie
"zgrupowania" powinny byc podzielone bardziej wielkosciowo dla firm a nie
terytorialnie. Bo nie widze siebie w takim z innymi firmami 100-300 userow
bo nie bedzie o czym pogadac (oprocz oczywiscie kwestii towarzyskich przy
piwie).

Icek