Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: NETLOG Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 22:14:54 MET

crazy bejbi pisze:

> Nie interesuje mnie wsp贸lny zakup sprz臋tu, bo celujemy generalnie w
> troszk臋 inny target sprz臋towy (albo JA mam takie wra偶enie o InetGroup -
> by膰 mo偶e mylne). Nie interesuje mnie tani zakup kolejnych RB w puszce
> lepszej/gorszej. Niestety taki mam obraz inetGroup (cho膰 tak jak
> napisa艂em w ankiecie - interesuje mnie poparcie grupy w celach powa偶nego
> lobby - i tutaj bior臋 pod uwag臋 wszystkie powy偶sze wpisy z ostatnich
> paru tygodni - wielki SZACUNEK dla inetgroup za ruszenie medialne tematyki.
>
> co do TANICH zakup贸w, to:

> [...]

Ka偶dy w grupie szuka czego艣 innego, dla jednego jest to tani sprz臋t, dla
drugiego jest to wsp贸lna reklama, jeszcze inny przyst膮pi 偶eby tylko
popatrze膰 co si臋 dzieje.
Ja mam sie膰 na kablu i w iNET wsp贸lne zakupy na razie nie daj膮 mi du偶ych
korzy艣ci. Cho膰 miesi臋cznie i tak oszcz臋dzam kilkaset z艂. Jestem tam, bo
wiem, 偶e to du偶a si艂a.
Mimo tych wszystkich medialnych akcji, kt贸re nie zawsze s膮 takie
jakby艣my chcieli s膮 rzeczy wa偶niejsze.
Dla mnie najwi臋kszym osi膮gni臋ciem iNET jest dialog jaki zacz臋艂y
prowadzi膰 firmy pomi臋dzy sob膮. Na ostatnim zje藕dzie mi艂o by艂o popatrze膰
jak 47 firm (os贸b by艂o 60) rozmawia ze sob膮, wymienia si臋
do艣wiadczeniami itp. Cz臋sto firmy te dzia艂aj膮 na tym samym terenie.
Zrozumieli w ko艅cu, 偶e my wszyscy lokalni ISP jedziemy na tym samym
w贸zku. Wiedz膮, 偶e konkurentem s膮 wielkie firmy, a nie firma obok.

W GW po raz pierwszy ukaza艂a si臋 og贸lnopolska reklama lokalnych
operator贸w. Ma艂e firmy zaistnia艂y w wielkich mediach. Krytycy od razu
zarzucili, 偶e ta reklama nie da nam klient贸w. Mieli racj臋, bo to nie
by艂o naszym celem. Reklama lokalnych operator贸w mia艂a si臋 znale藕膰 obok
takich "pot臋g jak Netia i Dialog". Reklama ta mia艂a pokaza膰 urz臋dnikom
na r贸偶nych szczeblach, 偶e jest co艣 takiego jak iNET. W wielu miejscach
Polski lokalne firmy odczu艂y zmian臋 nastawienia urz臋dnik贸w. Stali si臋
bardziej przychylni.

Co do technologii to na III zje藕dzie iNET (kt贸ry b臋dzie trwa艂 2 dni),
bardzo wiele czasu b臋dzie po艣wi臋cone na tematy zwi膮zane z budow膮 sieci
艣wiat艂owodowych. Chcemy si臋 przygotowa膰 do dotacji unijnych, kt贸re ju偶 w
czerwcu maj膮 sta膰 si臋 bardziej dost臋pne. B臋d膮 zmiany w kryteriach wyboru
  projekt贸w. Je偶eli wszystkie nasze propozycje b臋d膮 uwzgl臋dnione to
nast膮pi膮 rewolucyjne zmiany.

G艂贸wnym celem iNET group jest budowa wsp贸lnej marki. Im wi臋cej firm w
grupie tym 艂atwiejszy dost臋p do medi贸w.

--
NETLOG DANIEL KULESZA
Nale偶臋 do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>