Re: speedtest.net i moje spostrzezenia

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 22:51:16 MET

On 15.02.2009, Icek <icek@do.pl> wroted:

> ehh
> Ja specjalnie i z rozwaga napisalem "jak badac szybkosc internetu" gdyz
> takiego materialu potrzebuje.

To będę Cię musiał przykro rozczarować: nie ma czegoś takiego jak
"szybkość internetu".

> Nie po to aby sie uczyc tylko po to aby go
> rozpropagowac dla debili co nie wiedza, nie umieja, nie rozumieja i maja
> muchy w nosie. Sadze, ze kupuja lacze 12Mb/s i test zawsze i w kazdych
> warunkach ma pokazywac 12Mb/s. Ani mniej ani wiecej.

Poinformuj ich więc przy zawieraniu umowy, że jest to np. 12 Mb/s do routera
brzegowego i olej wszelkie reklamacje oparte na czymkolwiek innym niż pomiar
przepustowości do routera brzegowego. No, chyba że masz taką misję, żeby
krzewić wśród klientów wiedzę i zrozumienie, wtedy możesz jeszcze napisać
broszurkę wyjaśniającą dlaczego tak jest i co to oznacza i załączać ją
do umów.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing