Re: speedtest.net i moje spostrzezenia

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 22:16:02 MET

> Gdybyś jeszcze na początek zastanowił się i doprecyzował co masz na myśli
> mówiąc "szybkość internetu", może z tej rozmowy coś by dla Ciebie wynikło.

ehh
Ja specjalnie i z rozwaga napisalem "jak badac szybkosc internetu" gdyz
takiego materialu potrzebuje. Nie po to aby sie uczyc tylko po to aby go
rozpropagowac dla debili co nie wiedza, nie umieja, nie rozumieja i maja
muchy w nosie. Sadze, ze kupuja lacze 12Mb/s i test zawsze i w kazdych
warunkach ma pokazywac 12Mb/s. Ani mniej ani wiecej.

Icek