Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 23:23:52 MET

On Feb 15, 10:40 pm, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
> Ja z ciekawosci, a ty o prokuraturze.
No kwity mi na ciekawość nie są raczej potrzebne. ;-P
> Myslalem, ze moze sie przyznali 8-).
Hahahaha! ;-)
> Ale przez pomyłkę cię wycięli, czy przez pomyłkę nie chcieli włączyć?
Raczej przez pomyłkę nie chcięli włączyć. Z tego co wiem, wcześniej
pod tym IPkiem faktycznie ktoś bruździł, tyle że było to dawno temu
(jak mówiłem - OVH - IPka dostałem po kimś). IPik nie został z RBLa
usunięty z "pewnego powodu", który w tym przypadku okazał się jednak
nie być wystarczającym dowodem na to, że host nadal bruździ. Tym
magicznym sposobem blokada nie chciała zejść "z automatu".

Pozdrawiam,

--
ru