Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 10:54:58 MET

On 2009-01-28 10:27, daniel wrote:

> PS. Pytanie poza konkurencją, jak Twój stosunek do klienta ma się do
> ogólnopolskiej grupy, do której należysz. Ktoś sprawdza te standardy?

Daniel, mam prośbę, przedstaw się może - kim jesteś, kogo
reprezentujesz, etc. Bo jak na razie to punktujesz faceta z pozycji
anonima i nie do końca wiadomo czemu to ma służyć.

Mnie futszaK też czasami irytuje (choćby tym, że ma ksywkę taką, jaką ja
miałem w czasach gdy się wspinałem ;-)) i często się z nim nie zgadzam,
ale przynajmniej wiadomo kim on jest i mówi o wszystkim szczerze i otwarcie.

--
z.