Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 12:21:48 MET

Tomasz Śląski pisze:

> Do tej pory widziałem słownie jeden projekt, który wszedł w fazę
> realizacji, tylko teraz nie mogę odszukać, gdzie to było :(

W jakims artykule czytalem o zlozonych 4 projektach w skali kraju (w
sumie kilku wojewodztw) i wlasnie ten artykul tak pietnowal malych
ISP'ow ze nie potrafia wykorzystac srodkow, ktore sa przeznaczone dla
nich. Jak widac tylko w tych 4 miejscach istnieja biale plamy :)
Na przykladzie IG widze ze kilkanascie firm zabiegalo o dotacje -
wszedzie jednak miejsca inwestycji sie nie kwalifikowaly.