Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 12:40:55 MET

Użyszkodnik andzio napisał:

> Na przykladzie IG widze ze kilkanascie firm zabiegalo o dotacje - wszedzie
> jednak miejsca inwestycji sie nie kwalifikowaly.

Ponieważ Poznań i Wielkopolska są terenami, gdzie 'wszystko i wszędzie
jest', a w ogóle to mamy takie góry pieniędzy, że nie wiemy co z nimi
zrobić, równiez się nie kwalifikujemy. Tylko ciekawe, po kiego grzyba zatem
stawiamy co chwilę nowe węzły i punkty dostępowe w aglomeracji, skoro niby
wszystko jest. Ciekawe również, że nie możemy sie opędzić od zleceń w stylu
'gdzie diabeł nie może, to Perfekciarze coś wymyślą'. Swoją drogą
interesowało by mnie poznanie algorytmu kwalifikowania miejsc, bo jakby się
uprzeć, to internet jest wszędzie, choćby z satelity...

--
Ślązak