Re: Dialup z callbackiem - istnieje jeszcze?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 12:13:06 MET

Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:57:29 +0100, Andrzej Karpinski napisał(a):

> Wybacz, ale iPlus poza bardzo ograniczonym obszarem gdzie jest UMTS daje=20
> wyraznie gorsza jakosc pracy niz dialup..

A to ciekawe, bo właśnie z iPlusem mam najlepsze doświadczenia - i to przy
użyciu właśnie zwykłej V235, która o UMTSie nie słyszała... W każdym razie
działa to ze 100 razy lepiej niż blueconnect bez UMTSa.

P.S. Nie wiem co zrobiłeś z moim postem, ale chyba to go zabolało ;)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944