Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 12:14:19 MET

Tomasz Śląski pisze:

> Do tej pory widziałem słownie jeden projekt, który wszedł w fazę
> realizacji, tylko teraz nie mogę odszukać, gdzie to było :(

W jakims poscie ktos podawal linka do artukulu z informacja ze "zlozone"
zostaly tylko 4 projekty w skali calej Polski i tam bylo wlasnie
wytykane malym ISP'om ze nie potrafia korzystac z funduszy. Nie moge
znalezc tego arta.

Ps. Jakby ktos nie wiedzial to wczoraj zapadla decyzja ze dzialania 8.3
i 8.4 zostaja zakonczone z dniem 30 stycznia 2009r :)

Teraz zapewne od lutego (o ile wogole wznowia projekt) rozpocznie sie
tryb konkursowy.
Jak ktos ma juz projekt gotowy to radze sie pospieszyc - zostaly 3 dni :)

--
Andrezj Banach